Love Is Indivisible By Twins
Jun Shirosaki’s love life takes a wild turn when he finds himself caught between the Jinguji twins—his childhood friends who are as different as night and day. As feelings grow, Jun must navigate this unexpected love triangle next door.
Let's End It Tonight
Rumi and Naori are twins but have nothing in common, except their feelings for Jun, their next-door neighbor.
After dumping Jun, Rumi makes another request of him, one that he couldn't have seen coming.
Jun and Naori go on a date to a familiar location, which gives Jun flashbacks to when he was there with Rumi.
Jun decides not to get involved with either of them for the time being; a friend of Rumi asks Jun to help her with studying; they try to keep this a secret from Naori since she is a stunningly beautiful model.