Pseudo Harem
When Eiji Kitahama joins the drama club, Rin Nanakura finds herself crushing, and tries on different personas in his presence. No matter how she acts, her feelings for Eiji continue to grow. Will she ever be able to tell him the truth and be herself?
The Beginning of a Story
In the theater club, Rin meets Eiji, who has always wished for his own harem; Rin has a whole array of roles ready to keep Eiji on his toes.
The number of characters Rin plays in front of Eiji keeps increasing; when it is revealed that Rin has a younger sister, she plays a little sister character; during the cultural festival, strange characters also begin to emerge.
It's all fun and games at drama club until a bit of unexpected weather on the way home sends Rin to Eiji's house to meet his mother.
Eiji meets Rin's younger sister Ayaka, who sheds some interesting new insights about her big sister right before summer vacation begins.
The cultural festival is approaching; Eiji needs to perfect the stage design so that Rin can give her all in the lead role.