Jillian Michaels: Yoga Inferno
Yoga Inferno is the latest from the #1 fitness celebrity, Jillian Michaels. Contains two unique 30-minute multi-level workouts. Each vigorous workout focuses on yoga flow as well as burning both calories and fat by using Jillian's unique style of training.