Kaguya-sama: Love Is War
I Will Make You Invite Me to a Movie / Kaguya Wants to Be Stopped / Kaguya Wants It
Shuchiin Academy is a beacon for talented students; the vice-president of Student Council, Kaguya Shinomiya, and the president, Miyuki Shirogane, are attracted to each other, but they are both too proud to be honest about their feelings.