My Dress-Up Darling
Someone Who Lives in the Exact Opposite World as Me
Wakana Gojo loves being a Hina doll tailor, but he thinks he will be made fun of for his hobby; Marin tries to befriend him and expresses interest in his tailoring abilities.
Marin and Wakana start to grow closer as they create her cosplay; he starts to worry that other people think it's weird that they hang out.
Wakana felt relieved they got all the materials they needed for the cosplay; Wakana felt overwhelmed finding out he only had two weeks to work on it.
Wakana completes the Shizuku cosplay; it's Marin's first cosplay event and gets requests for photos.
Marin and Wakana have a successful first cosplay event; Marin's mental and emotional state starts to change a little.