Killing Bigfoot
Bayou Bigfoot
The team is called to the Sabine River area in Louisiana to help the Dyess family after their many encounters with Bigfoot.
The team search for Bigfoot in East Texas after a woman claims she shot at one to protect her daughter and dog.
Three members of the team speak at the Honobia Bigfoot Conference in Oklahoma; Jim and the guys research a Bigfoot hit and run.
The team is called to Texas where Jessica and Bret have been terrorized by Bigfoot.