Kodiak
First Time Fear
Things take a turn for the worst when a bear charges Bob, Ernie and their client.
Bob and Ernie must split up their teams, and Rob faces the reality that his father is getting older.
Troy and Kyle take on one final, dangerous test to determine if they can become guides.