Krishnas: Gurus. Karma. Murder.
Renegade Rising
As Swami Prabhupada expands the Hare Krishna religion across America, renegade disciple Keith Ham rises within the movement; a rebellious devotee disappears.
Palace Of Gold
Detective Westfall searches for a missing devotee who may have been murdered; Guru Keith Ham raises millions to build the palace of gold.
A Krishna devotee writes a book exposing Guru Keith Ham and is killed, leading to a murder trial; years of sexual abuse are exposed; Gurus begin to resign.