Men, Women, Wild
This Day Forward
Couples face Moroccan windstorms, the wet Norwegian wilderness and bugs in the Mexican jungle.
For Worse
The couples face fire, rain and hunger with only the clothes on their back and limited gear.
The three couples face new challenges as the halfway point of their survival challenge approaches.
As the final days of the challenge approach, the survivalists make their last leap for civilization.