My Animal Friends With Robi
Meet Robi, a curious baby-robot, who encounters amazing animals in the world, and learns basic facts about their habitats, diets, and sounds.
Join Robi, the curious and funny Robot, on his adventures with incredible animals such as lion, dolphins, cat and others, learning about their lives and habitat.