Peek-a-Boo
Today, Peekaboo hides behind all kinds of objects from a snowman and fence to a horse and a slide.
Watch with your baby and help him or her guess which object Peekaboo is hiding behind - whether it's a banana, an orange or a suitcase.
Peekaboo is back for more fun and games! Watch and see him hide among objects such as a tree, a toy box and much more.