My Life as a Rolling Stone
Mick Jagger
For 60 years Mick Jagger has fronted The Rolling Stones. Here he talks openly about being a musical visionary and a cultural idol. A stellar cast of musicians reveal his influence.
Keith Richards
For 60 years Keith Richards has been the lead guitarist of The Rolling Stones, a defiant hedonist and rock hero. Here he, and stellar musicians talk about his colourful career.
Rolling Stones guitarist Ronnie Wood and a stellar musicians explore the exhilarating highs and some dangerous lows in the brilliant career of a British rock and roll icon.
Charlie Watts, was the rocksteady heart of the Rolling Stones for 60 years. A stellar cast of musicians look at Charlie’s brilliance as a drummer and his unique personality.