Naked and Afraid: Castaways
The Barehanded Killer is Back
Bulent scores an armadillo with his bare hands, but Na'im struggles to process the win using a fan blade; Andrew and Heather try to make fire, but the only sparks come from their conflict; Candice's team repurposes debris to trap a protein source.
Heather, Andrew and Patrick scavenge debris to make fire; Candice secures a protein win; Bulent and Na'im butt heads when their pig snare fails, and Kerra is caught in the middle; a survivalist is medically evacuated off the island.