I'm Done, I'm Done, I'm Done
S1, E5: Medics intervene when Justin tries fruit known as the Little Apple of Death; a clash about fire sparks into a raging fight between Kerra, Na'im and Bulent; Andrew and Heather question Patrick's hunt for a saltwater croc.