One and Another Him
When math genius Xiao En (Dylan Xiong) meets heartbroken Lin Yuan (Wendy Zhang), their unexpected connection reveals a complex personality puzzle. Xiao En's charming exterior masks dramatically different personas that intrigue Lin Yuan, who finds herself increasingly drawn to his mysterious nature. As she attempts to understand his dual personalities, she wonders if he can heal her broken heart or if he's concealing something far more significant. This 2018 Chinese school romance explores the enigmatic layers of love and identity. "One and Another Him" is a 2018 Chinese School Romance directed by a notable filmmaker.