Scariest Night Of My Life
El Diablo + From the Darkness
Meet families who are tormented by demons and aggressive ghosts after they move into their new homes.
Meet a young man who's revisited by a ghost he first met when he was five. Then witness sinister spirits torment a couple by throwing them and their furniture around the room.