Unexplained 9-1-1
This series details experiences of first-responders who’ve had paranormal encounters.
It Wasn't Human
An officer discovers a demon lurking inside an abandoned building; a paramedic is trapped inside a speeding ambulance with a ghost.
I Wasn't Alone
A Chicago cop faces an evil entity in a bar; a rookie officer patrols the haunted floor of a courthouse.