Special Agent Oso
To Grandma with Love / Gold Flower
To Grandma With Love: When Stacey's birthday card for her Grandma falls out of her Mom’s purse, Special Agent Oso puts his training on hold to help! Gold Flower: When Molly wants to plant marigolds for her Mom, Special Agent Oso rockets in to help her.
A View to a Book: Special Agent Oso must learn to make a sharp turn while driving and help Joe find a library book on dinosaurs. Diamonds Are For Kites: Special Agent Oso must learn to cross a ravine on a rope bridge and help Sarah learn to fly a kite.
Carousel Royale: Oso must help Cassie find her ticket and ride the Carousel. Leaf Raker: Special Agent Oso's Special Assignment to help Dawson rake up the leaves in his side yard.