Live and Jump Rope / A View to a Kitten
S1, E3: Live and Jump Rope: Abby doesn't know how to jump rope! So Special Agent Oso helps Abby learn the basics of rope jumping. A View to a Kitten: Special Agent Oso's Special Assignment is to help Aaron take a picture of his kitten for Grandpa.