Summer Heights High
The outrageous high school comedy show created by Chris Lilley (We Can Be Heroes). Chris plays three characters whose lives are documented over one school term: Jonah, a young, delinquent breakdancer from Tonga; Mr G, an ego-driven Drama teacher with delusional showbiz dreams; and Ja'mie, a spiteful private schoolgirl on a student exchange.
Disruptive Jonah shows off his break-dancing skills; drama teacher Mr. G complains about staging "Anything Goes"; a self-absorbed exchange student arrives.
Ja'mie scales the social ladder; Mr. G makes the most of an unexpected promotion; Jonah joins an ethnic acceptance program.
Mr. G finds musical fodder in a school tragedy; Ja'mie dates a younger student; Jonah is unseated from his break-dancing throne.
Ja'mie undermines her relationship with her friends; Mr. G holds auditions; Jonah's father gets defensive.
Mr. G is forced to make concessions in the school play; Jonah and his friends agree to mentor a younger student in exchange for a breakdance performance; Ja'mie lobbies for a Year 11 formal.
Mr. G must overhaul his musical 10 days before the premiere; Ja'mie makes a surprising date choice for the formal; Jonah's ongoing turf war lands him in a suspension.