The Great Tours: Experiencing Medieval Europe
Traveling to the golden ages of 12 of Europe's most beautiful medieval cities; 24 lessons that use location footage; the sights, sounds and smells of teeming markets, royal feasts, military engagements and the layers of daily medieval life.