Yuki Tanaka is a VTuber at Live-On as the polite and ladylike Awayuki Kokorone. One day, she forgets to end the stream, and viewers see her real irreverent personality. Surprised to find her rankings multiplied, Yuki puts it to work to become a star.
"Live On" is the top-tier VTuber management company in the country; among their third generation talents is Kokorone Awayuki, who struggles to stand out and grow among the countless VTubers.
Awayuki hosts a surprise question-answering stream with an artist and fellow VTuber, followed by an even more surprising karaoke stream.
Down with one working mic, Awayuki drops in on her gen mate Chami for a replacement; she discovers the side of her that she doesn't show on stream.
While riding the high of her newfound ability to afford games, Awayuki foolishly orders the instrument of pain known as the bane of many a VTuber the infamous fitness game.