Pitch Perfect: Bumper in Berlin
Backpfeifengesicht
When Bumper Allen gets a chance to pursue his dreams of becoming a pop star, he abandons his life working as a security guard and moves to Berlin.
Torschlusspanik
Bumper does damage control at Pretzel Fest; Pieter confronts an old flame; Heidi convinces Thea to work with Bumper.
Bumper tries to reconcile with Heidi; Pieter books Bumper on a radio show; Thea pushes Heidi out of her comfort zone; Gisela takes the stage again.
Bumper meets with a famous music video director; Pieter and Thea revisit their past; Heidi must make a big decision; Gisela releases a new single and video.
Bumper's feelings for Heidi evolve; Thea and Heidi support Bumper after he gets bad news.
With his future in music at stake, Bumper takes the stage for the newcomer spot at Unity Day.