Hounds of Love
In 1987, murderous couple John and Evelyn roam the streets of Perth, Australia, searching for their latest victim. Fate leads them to Vicki Maloney, a teen who snuck out of her house at night to go to a party. Now held captive in a room, Vicki must use her wits to try and drive a wedge between the crazed duo before they can finish her off.