Battle of the Bulge
S1, E5: In May 1940, 400,000 Allied troops are surrounded by Hitler's army on the beaches of Dunkirk; deep in the tunnels under Dover Castle, the Royal Navy plans a rescue mission; success or failure could decide the outcome of the war.