Snow Princess of the Frozen Ripple
S1, E4: Elen returns to Zhcted, and answers to the king for invading Brune without his permission, while Tigre tries to muster more help. Ludmilla, one of the other war maidens, may prove to be an obstacle in Tigre and Elen's war against Thenardier.