Sea Of Hope: America's Underwater…
To commemorate the 100th anniversary of the U.S. national parks system, beloved oceanographer Sylvia Earle sets out to inspire a new generation to create 'blue parks' to protect the ocean realms. With the help of Nat Geo photographer Brian Skerry, Sylvia and a dedicated group of marine conservationists explore the blue depths and embark on a year-long environmental quest.