I Love You, Now Die
Can one teenager be held responsible for the suicide of another? That’s the probing question inside this captivating two-part documentary that looks at the case of Michelle Carter, who was charged with coercing her boyfriend into suicide via text.
A texting suicide case captures national interest and raises difficult questions about technology, mental health, and whether one teenager can be held responsible for the suicide of another.
Michelle Carter's legal team focuses on Conrad's relationship with his parents; texts between the teenagers reveal a more complicated relationship than meets the eye; the community remains split on whether Michelle is a murderer or a victim.