Big Baby Ball
S2 E6: Beverly gets Mr. Meller fired for singling out Adam during dodgeball, but after some persuading from Adam and Murray she ends up fighting for him to be rehired. Meanwhile, Barry is unable to deal with the fact that Erica is better than him at a new board game called Trivial Pursuit.