Broken Relationships
S13 E3: Big boss Anna is fuming when the squad finally return from Ibiza. Marnies plan to get Aarons attention backfires and the couple reach crisis point when Nathan gets involved. Gaz and Holly try to clear the air over the Chantelle kiss.