Four boys and four girls from Newcastle move into their new home full of expectations and immediately start doing what they do best: sex and partying. While the ladies are still adorning themselves, the boys don't let anything go from the start.
A Romantic Meal
Jay is aware that he's bitten off more than he can chew with Vicky, Charlotte fights off advances from Gaz, whilst Sophie gets the shock of her life when her parents turn up unannounced.
It's Jay's birthday and Vicky's playing the dutiful girlfriend, Holly's boyfriend visits and Charlotte loses her battle to fight off Gaz. Eight become seven as the house is rocked by a shock departure.
With Holly gone, the atmosphere in the house takes a turn for the worse. Vicky and Jay fall out as the rule they created fails, Gaz plays away from home and someone else tries to leave.
It's a shock for the cast as Holly makes a surprise return to the house, but not before Jay and Gaz face their toughest work assignment at a working man's club and Anna pushes Vicky too far.
There's certainly no fairytale ending in the finale. Gaz gives Charlotte some serious news, Jay and Vicky's relationship erupts in a shocking way and Holly faces a car park altercation.