The Elephant Princess Don't Call Me Princess
S1, E2: Alex finds proof that she was adopted by the Wilsons. Upset by the revelation, she accidentally erases her family from existence. With the help of Kuru, she tries to gesture her first piece of intentional magic to bring everything back to normal.