Fallacies of Faulty Authority
S1 E4: Deepen your understanding of the fallacies of informal logic by examining five additional reasoning errors: appeal to authority, appeal to common opinion, appeal to tradition, fallacy of novelty, and arguing by analogy. Then test yourself with a series of examples, and try to name that fallacy!