Indonesia
S1 E1: Our hosts Bertrand Homassel & Vincent Cheville visit Java, Indonesia. Indonesia has the largest number and highest density of active volcanoes in the world, 127 active volcanoes with about 5 million people have activities within the danger zone. Bertrand and Vincent visit Mt. Bromo, Kawah Ijen, and Mt. Semeru.