Sold a Guy a Lemon Car
S4 E9: When a new neighbour moves in next door to Earl and Randy, Earl is reminded of a scam he and Joy pulled on the guy years ago by selling him a lemon car. Meanwhile, Joy wants to win a science fair in order to get a necklace.