Sundance City
S1 E6: When Sundance arrives to Utah, it's nonstop parties and celebrations for the ladies; when Whitney throws her husband, Justin, a 52nd birthday party, Jen and Mary finally call truce; Heather is on the prowl for a one-night stand.