The Real Housewives of Salt Lake City
In the majestic mountains of Utah is a hidden social circle made up of successful women who have created their own paradise filled with luxury homes, shopping sprees and multi-million-dollar businesses and brands.
Welcome to Salt Lake City!
Jen throws a birthday party for her close friend Meredith; Heather discovers that her longtime friend from college has been spreading rumours about her; Whitney finally has her dream wedding with her dream guy.
Meredith's birthday party comes to a cold ending when Jen and Mary get into a heated argument about Mary's insensitivity towards Jen's aunt; Whitney confronts Lisa about an incident at Whitney's vow renewal; Meredith battles marriage problems.
With the ladies operating on a clean slate, Whitney plans a Roaring '20s party; Heather hosts a baby shower for five of her young, pregnant Mormon employees; Meredith and Mary grow closer; Jen acts inappropriately at a nighttime gathering.
At the end of Whitney's 20s Party, Jen's explosive temper reaches a boiling point and Meredith and Mary are the targets; Meredith finally reveals the truth about her marriage to Lisa, while Jen shares the details with Heather, who then tells Whitney.
Mary's luncheon ends in disaster when Jen accuses Mary of being racist and Mary accuses Heather of being two-faced; While Whitney deals with her daddy issues, Meredith's marriage problems escalate and Lisa reflects on her own marriage.
When Sundance arrives to Utah, it's nonstop parties and celebrations for the ladies; when Whitney throws her husband, Justin, a 52nd birthday party, Jen and Mary finally call truce; Heather is on the prowl for a one-night stand.