The Real Housewives of Dubai
Sand Dunes and Don'ts
The city of gold: Dubai. The elite social circles of this town include tech entrepreneurs, including Sara Al Madani, and fashion moguls, such as Lesa Milan. As Caroline Stanbury celebrates her engagement on a yacht, sandstorms begin to gather.
Friends turn into foes during a time of giving thanks; as a blossoming friendship forms between Nina and Caroline Stanbury, Ayan questions Nina's loyalty; Nina and Lesa bring Thanksgiving to Dubai with their own special flair.
It's Fashion Week in Dubai and the designers aren't the only ones putting on a show; Ayan and Brooks deal with the fallout of their argument at Nina's dinner; Caroline worries about Sergio's baby fever.
Sergio and Caroline Stanbury come to an impasse regarding having children together; Caroline Brooks puts plans for her spa in motion; all the ladies meet up for the first time since the disastrous party; Sergio shares some laughs with Ayan and Lesa.
Caroline Stanbury and Ayan begin to heal their rift; Caroline Brooks welcomes longtime friend Phaedra Parks to the city of gold; Lesa and Caroline Stanbury square off over a ski suit; Nina tries to broker peace between Sergio and the bride-to-be.
Caroline Stanbury clears up some issues with Lesa at an afternoon of high tea; Caroline Brooks throws a pool party; Ayan picks a bone with Nina; Sara's unsolicited advice leads Caroline Brooks to question her relationship with her.