The Very Brief Adventures of Maintenance Guy and Plant Man
S1, E3: Ingmar's daughter, Sarah, helps the guys get a case at an advertising agency to find out who is stealing secret data. The undercover job takes a turn when Ingmar and Axel's client makes a fatal decision.