Swedish Dicks
Washed-up former stuntman Ingmar and overly optimistic disc jockey Axel team up to form a private detective firm, Swedish Dicks. As a result, they investigate some of the strangest cases Los Angeles has ever seen.
Ingmar's daughter, Sarah, helps the guys get a case at an advertising agency to find out who is stealing secret data. The undercover job takes a turn when Ingmar and Axel's client makes a fatal decision.
Haunted by the ghost of his former stunt buddy, an unstable Ingmar makes an embarrassing mistake. Axel takes it upon himself to infiltrate a cult.
The guys get hired by a porn actress to find her stalker, and Ingmar's daughter asks him to do a background check on her new boyfriend.
Ingmar and Axel investigate a pet cemetery that has been accused of burning dead animals in large groups.