Water Landing
S3, E5: Michaela's premonition leads her to pursue a fugitive; Ben tries to gain the trust of an unlikely ally; Olive's relationship with Levi leads to a fascinating discovery; Jared and Drea uncover devastating secrets; Saanvi faces a dilemma.