Manifest
When Flight 828 lands in New York after a turbulence, all 191 souls on board are astonished to discover that they have been missing for 5 years, and their friends and families moved on without them.
Ben and Michaela fear a link between a shocking murder and Flight 828. Meanwhile, Ben struggles to accept the life Grace led in his absence.
Michaela and Saanvi have a similar vision, but it takes them some trial, error and teamwork to heed the call. Jared takes the fall for Michaela's misstep at work, and Ben comes face-to-face with the man who replaced him.
When Cal wakes with a life-threatening fever, Ben and Michaela point the finger at a mysterious plane passenger, who strangely seems to have vanished.