Ed
Jack "Deuce" Cooper has been recruited to play minor league baseball for the Santa Rosa Rockets. However, he'll need the help of his new roommate, Ed, a chimpanzee and team mascot, when Jack discovers he gets stage fright while on the mound. Ed shows Jack how to relax by opening his eyes and heart to the game he loves.