American Daredevils
Mr Dizzy turns his attention to executing his 8-stunt spectacular, Dr Danger intends to take on the much feared Megasaurus and Spanky and Bryan Spangler prepare for their biggest stunt so far this season.
The Spanglers arrive at Charlotte Motor Speedway for the biggest stunt of their season, Dr Danger visits the California desert where a dirt bike shaman plans to break the long distance motorcycle jump record, biggest break of Mr Dizzy's career.