Dirt and Destruction
S1, E5: The Spanglers arrive at Charlotte Motor Speedway for the biggest stunt of their season, Dr Danger visits the California desert where a dirt bike shaman plans to break the long distance motorcycle jump record, biggest break of Mr Dizzy's career.