Baby Jake
Loves Playing Chase
Series which mixes live action and animation, featuring the magical Baby Jake, who giggles and gurgles his way through enchanting adventures. Baby Jake and Nibbles the Rabbit go on a countryside adventure and play chase.
Series which mixes live action and animation, featuring the magical Baby Jake, who giggles and gurgles his way through enchanting adventures. Baby Jake and Pengy Quin go on a snowy adventure and play tummy sliding.