The Drawing Badge
It is raining, so Duggee and the squirrels stay indoors to do some drawing. Can anybody guess what Duggee has drawn?
The rabbits are very upset when Happy eats their cake, so Duggee decides to make them a new one with the help of the squirrels.
The Squirrels are out tobogganing with Duggee when they spot a migrating bird fall from the sky - suitcase and all!
Enid the cat gets stuck when she chases a mouse up a tree, so Duggee and the squirrels rescue her.