Ben & Holly's Little Kingdom
Holly, a young Fairy Princess, is still learning how to fly and her magic doesn’t always go quite according to plan.
Holly's Magic Wand: Holly needs her wand to do magic. But one day Holly loses her wand and is very sad. Ben uses his elf skills to find it again.