Better Together
Four people turn 35 on the same day. All four are about to experience the most important day of their lives. Whatever happens to them, these people know one thing: kindness saves the world.
Cem, Beste, Mahur, and Berk are all living different lives, but turning 35 on the same day.
Mahur meets his father. Cem is worried about Reyhan. Berk is disgraced before the entire country.
Having lost one of their triplets in labour, Cem and Reyhan adopt a destitute child.
Reyhan finds Behzat's father and speaks to him about the potential of Behzat's future.
Beste goes on a date with the man who stood her up. Şakir feels like a stranger in his son's home.
Berk decides to apologize publicly, and asks for Beste's help. Mahur finds a doctor for Şakir.