Blackpool
Ripley Holden holds a lavish opening for his new amusement arcade, but his fortunes look set to change for the worse when he discovers a dead body on the premises.
Forensic evidence links Ripley to the murder, and his bid to build a Vegas-style hotel is refused.
Carlisle doesn't believe Danny's murder confession and thinks he's covering for his father.
The final strands of Ripley's life start to unravel, but will he do right by his family?